[Fanda] Skener Canon LIDE 60 / Win 7 64 bit

svope svope na volny.cz
Úterý Listopad 29 08:06:12 CET 2016

Hezký den,

taky jsem řešil tenhle problém s mým stařičkým Lide 20 na W10 a někde
dohledal (možná i zde) informaci o
 VueScan
Univerzální skenovací program

Podrobný náhled
Výborná utilita od vývojářské firmy Hamrick Software, program patří mezi
nejznámější používané scanovací programy na světě, používají ho fotografové,
grafické společnosti i

běžní uživatelé.

Aplikace vám umožní dosáhnout u scannovaných dokumentů těch nejlepších
výsledků. Barevně vyvážené, kvalitně oříznuté obrázků apod. Program
podporuje více než 400 typů

scannerů a raw soubory z více jak 150 digitálních fotoaparátů.

http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ostatni/ostatni/vuescan/

Nainstaloval jsem a můžu zase  vesele skenovat se svým oblíbeným scannerem.
Mám sice ještě další fotoscanner HP, ale Canonmám raději pro jeho rozměry a
napájení přes USB.

Hezký zbytek dne!

Petr Svoboda