[Fanda] balabolka a ukladanie dočasných súborov pri prevode

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Pátek Listopad 25 22:19:22 CET 2016

Dobrý večer,
Takže nakoniec som prišiel na to, že kde tá beťárka balabolka ukladá dočasné
súbory. Je to u mňa v priečinku:
C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temp
V tomto priečinku sa nachádzal súbor:
balabolka29107624.wav
pravdepodobne ak sa súbory delia na menšie, tak ich tam bude viac. Ide totiž
o to, že ja som nemal nastavené delenie a ten súbor bol obrovský, schválne
som tento priečinok sledoval pri druhom prevode a teda prevádzalo sa to tak,
že najskôr sa text previedol do .wav a potom toto wavko sa konvertovalo do
.mp3 alebo na formát  na ktorý si to užívateľ nastaví, ak sa súbor úspešne
skonvertuje tak sa tento dočasný súbor sám vymaže a ak sa teda stane, že sa
balabolka natvrdo ukončí a z nejakého dôvodu sa konverzia nedokončí, tak
takýto súbor ostáva na disku a zaberá miesto, takže potom sa hodí ho
odstrániť. Ja zatiaľ mám Win XP takže na sedmičkách neviem, že kde sa tieto
dočasné súbory nachádzajú.
Toľko sa mi podarilo vysledovať, ale ideálne by bolo keby v balabolke
existovala možnosť si tieto temp súbory nastaviť do priečinka v ktorom by sa
v prípade takejto havárie dali ľahšie nájsť.
Toľko moje postrehy a skúsenosti s balabolkou, možno, že sa to niekedy
niekomu môže hodiť.
S pozdravom
František Ollé