[Fanda] balabolka a ukladanie dočasných súborov pri prevode

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Pátek Listopad 25 20:55:28 CET 2016

Dobrý den.

Otevřete si text, který jste měl naposledy otevřený.
Pokud jste převáděl do více souborů, zmáčkněte zkratku kontrol f8. Ozve se
Rozdělí a převede na zvukové soubory.
Jestliže jste měl balabolku otevřenou, tak by mělo být vidět editační pole
se složkou, kam jste soubory ukládal.
Po znovuotevření balabolky je editační pole prázdné.

Ve složce uživatele dejte zkratku kontrol e a napište název toho, co
hledáte. Po nějakém tabulátoru by to mělo být vidět.
Tento způsob je u windows 7. U xp si to nepamatuji, desítky neznám.

Snad jsem to napsala srozumitelně.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová

Zdravím Fandovia,
Prevádzal som si s balabolkou jednu knihu, ale prevod sa mi nepodarilo
dokončiť úspešne a teraz niekde ostali dáta, ktoré balabolka používala počas
prevodu, ale neviem prísť na to, že v ktorom priečinku by sa mohli nachádzať
a potreboval by som ich vymazať, pretože mi zaberajú dosť veľký priestor na
disku.
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
s pozdravom František Ollé