[Fanda] brltty a braillovský riadok otázka

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Listopad 23 16:42:22 CET 2016

ja neviem či pri NVDA netreba vypnúť zobrazovať slovo, ktoré je pod
kurzorom počítačovým kódom, to by ti mohlo pomôcť, je to tiež v
nastaveniach brailu.

Dňa 23.11.2016 o 15:38 František Ollé napísal(a):
> [...]
> písanie slovenských kníh to nemá nič spoločné a proste mi nič iné
> neostáva, len si na to zvyknúť.
> Mám 20 znakový riadok ALVA ABT320
> ale nikde k nemu neviem nájsť drivery a s brltty to používanie nieje
> ideálne. Kedysi ešte na staršom počítači som ho mal rozbehaný aj s
> nvda, ale teraz si už nepamätám, či malo vtedy nvda priamo preňho
> podporu, alebo sa mi ho podarilo nejako rozbehať s jawsovskými
> drivermi, ale viem, že fungoval aj bez brltty.
> Som z toho celkom sklamaný, pretože takto ho vôbec nemôžem ideálne

>>> conf["braille"]["translationTable"] = "sk-g1.ctb"