[Fanda] dotaz ohledně aplikace umožňující fotografování

Středa Listopad 23 09:59:15 CET 2016

Tak zaprvé, těch způsobů je víc:

1) aplikace jež to pozná podle QR kódu (třeba Seeing assistant Home),
ale ta ti cenu neřekne

2) Aplikace k rozpoznávání a pochopení obrazu (třeba taptapsee) ale ta
ti taky cenu neřekne

3) OCR aplikace (třeba KNFB reader) tady záleží na štěstí

4) Aplikace pro augmented reality (třeba Goggles) a tady taky záleží na
štěstí

--

Michal Rada

Tohle je můj e-mail pro konference. Přímo lze psát na adresu
kancelar na michalrada.cz