[Fanda] Presun a blokovani zprav

Jiří Stejskal stejskal na braillnet.cz
Úterý Listopad 22 16:52:30 CET 2016

Dobrý den,
tak jsem nastavil Pokročilé rozhraní, postavil se na položku Nástroje, ale s Jawsem16 se mi ji bohužel nepodařilo aktivovat ani přes Jaws kurzor, to samé i s Nvda. Buď to dělám špatně, nebo to s odečítačem nejde. Přesto díky. Zkusím kontaktovat kompetentní na Braillnetu a zjistit jak to vlastně je.
Jiří Stejskal

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Michal Jungmann
Sent: Tuesday, November 22, 2016 12:32 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Presun a blokovani zprav

Dobré odpoledne,

blokace podle odesílatele by na BraillNetu měla jít nastavit --
Pokročilé rozhraní, menu Nástroje, Pravidla, Přidat pravidlo, Přidat
podmínku, vyplnit potřebné údaje, přejít na kartu Akce, zde zaškrtnout
Zpráva, vybrat Odmítnout a oba otevřené dialogy ukončit tlačítkem OK.
Zda -- resp. jak složitě či jednoduše -- jde výše popsané realizovat
bez zrakové kontroly pouze pomocí odečítacího programu však nemám
tušení ani možnost vyzkoušet...

Hezký den.

Michal Jungmann