[Fanda] Odesílání e-mailu: Anglické pozdravy - Help for English - Angličtina na internetu zdarma.htm

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Listopad 22 15:04:51 CET 2016

Vážení fandové,
mám následující problém:
Používám Mozillu Firefox a v ní jsem na stránce:
www.helpforenglish.cz
začal studovat angličtinu pro začátečníky.
Mně se daří studovat tak, že skopíruju celý text a odešlu do počítače.
Problém jsem však objevil ve dvou věcech: A) nelze text uložit hned v
Mozille do formátu txt a b) velice špatné k´ódování.
V internet Exploreru lze obsah uložit do txt.
Dá se to nějak udělat i v mozille?
JarekZpráva bude odeslána s následujícími přílohami:

Anglické pozdravy - Help for English - Angličtina na internetu zdarma.htm

Poznámka: Jako ochranu proti počítačovým virům mohou některé programy
zabraňovat odesílání nebo přijímání některých typů příloh. Informace o
způsobu zpracování příloh ve vašem počítači zjistíte v nabídce nastavení
zabezpečení.