[Fanda] Presun a blokovani zprav

Jiří Stejskal stejskal na braillnet.cz
Pondělí Listopad 21 12:33:32 CET 2016

Dobrý den,
mám v Outlooku2010 problém s blokací či přesunem zpráv z určitých adres. Jde
konkrétně o zprávy od
Mix99.cz a Pharmasistrip.cz. Ikdyž dám v nabídce Nevyžádaná pošta Blokovat
odesílatele, stále mi maily chodí do Doručené pošty. Nefunguje ani možnost
přes položku Pravidla podmenu Vždy přesunout zprávy od:, i s tímto pravidlem
přijde začas další nová zpráva z těchto konkrétních adres do mé Doručené
pošty.
 Můžete poradit, kde může být problém, jestli je např. potřeba dodržet při
blokaci nějaký přesný postup, nebo jak to udělat, aby byly maily z konkrétní
adresy definitivně zablokovány? Díky za radu.
Jiří Stejskal