[Fanda] Prosím poraďte, kde stáhnout učebnici angličtiny

Martin Klein marklein na seznam.cz
Pondělí Listopad 21 10:13:38 CET 2016

Dobrý den,

nevím, jestli to bude uspokojivá odpověď, ale

nějaké učebnice angličtiny je možné vyhledat v knihovnách,  (nutno být
registrovaný)

http://www.kdd.cz/

https://biblio.brailcom.org

Dobré jsou stránky: