[Fanda] ako som si dnes nechtiac zrušil klávesnicu v notebooku

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Neděle Listopad 20 21:48:06 CET 2016

No dobre, keď to tu nenájdem, tak napíš viac info ako stroj vyzerá, funguje atd... Dik - Laco

Dňa 17.10.2016, o 8:28, Michal Rada - konference <braillnetmail na michalrada.cz> napísal: