[Fanda] problém s certifikátom Esetu v Thunderbirde

Sobota Listopad 19 23:42:07 CET 2016

Ahojte,
vždy, keď si známy chce prevziať poštu, vyskytne sa problém s
nedôverihodným certifikátom Esetu a musí kliknúť na uloženie
bezpečnostnej výnimky. Toto si poštový program pamätá len do reštartu
počítača, potom sa tento dialóg vyhodí znova. Skúsil som úplne nový
profil, problém sa nezmenil. V Esete sme vypli kontrolu poštových
klientov a problém pretrvával. V nastavení thunderbirdu v sekcii
spresnenie sme na karte certifikáty vymazali eset, ale stále sa tam chce
pridať. Dátum a čas v počítači je v poriadku. Viem, že určite je problém
v Esete a však jeho rozhranie je s prístupnosťou na tom biedne, navyše
to ani nieje yzicky môj počítač, tak uvítam rady, ako by sa dalo tohoto
zbaviť.
P.