[Fanda] Skype a zvuky.

Sobota Listopad 19 11:26:02 CET 2016

V posledných dňoch tento program má dokonca problém s doručovaním
obyčajných správ, takže záver je jasný - naozaj som mal snahu používať
najnovšie verzie, ale dostalo sa mi kôli tomu len kopu problémov, takže
vrátil som sa ku verzii 6.14, ktorej inštalátor mám chvála bohu odložený
a som zatiaľ nadmieru spokojný a odporúčam tento krok aj ďalším.