[Fanda] Newton dictate a přístupnost na zvracení

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Sobota Listopad 19 09:58:29 CET 2016

A čo taký jednoduchý spôsob ako diktovanie Google? Ja rozumiem, že sa tu
bavíme o niečom inom.

Chcem len povedať, že prvý krát v živote som sa s tým hral. Nesnažil som
sa rozprávať nijak krásne a diktoval som mu také blbosti ako napr.
"čučoriedky, černice, mám ich vyše čapice". No a on to beťárisko
rozpoznal úplne bez chybičky.

Možno tam niekto sedí a prepisuje to ručne, aby to akože vyzeralo dobre. :D

Dňa 17. 11. 2016 o 23:00 Ondrej Rosik napísal(a):