[Fanda] Newton dictate a přístupnost na zvracení

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Listopad 17 23:00:17 CET 2016

Tak som potom asi čítal zlú dokumentáciu alebo je to zlý program. totiž
v poradenskom centre v Ružomberku to skúšajú a funguje to spoľahlivo s
jednou osobou. Ani mňa to nechcelo poslúchať a to si myslím, že rečový
prejav nemám taký zlý. ale uznávam, venoval som tomu asi tak 5 inút
časuobslu.

Dňa 17.11.2016 o 20:03 Michal Rada - konference napísal(a):