[Fanda] Newton dictate a přístupnost na zvracení

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Listopad 17 12:20:08 CET 2016

ja len k tej chybovosti dodám, že je potrebné urobiť hlasový profil a
prejsť nejakým učením, inak to nemôže fungovať správne.

Dňa 17.11.2016 o 11:43 Petra Urbanová napísal(a):