[Fanda] Zmena zvukoveho oznameni pro ukonceni stahovani v IE

Jiří Stejskal stejskal na braillnet.cz
Čtvrtek Listopad 17 08:55:36 CET 2016

Dobrý den,
ve Win7 zvuky fyzicky najdete v C:\Windows\Media.
Požadovaný zvuk se nastavuje ve Zvukových schématech na kartě Zvuky ve
stromovém seznamu Windows a jak psal pan Rosík je pod položkou hvězdička.
Jiří Stejskal

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Josef Drabek
Sent: Wednesday, November 16, 2016 5:45 PM
To: Konference Fanda
Subject: [Fanda] Zmena zvukoveho oznameni pro ukonceni stahovani v IE

Zdravím,
můžete mi, prosím, poradit, kde se dá změnit zvuk oznamující ukončení
stahování v IE?
Teď se mi ozve jen takový tón či pípnutí, tak bych to rád změnil na melodii.
Jedná se o systémový zvuk, ale kde ho hledat, netuším.

Za případnou radu děkuji!

Josef D.