[Fanda] Newton dictate a přístupnost na zvracení

Čtvrtek Listopad 17 08:53:36 CET 2016

Ahoj fandové, byl jsem známým v NT požádán abych se mrkl na přístupnost
Newton dictate. Jak už sám název napovídá, je to na blití. Jejich
odvedená práce na GUI by u mých studentů vedla nejen k vyhazovu od
zkoušky, ale i k přeřazení na jinou, pokud možno hodně vzdálenou univerzitu.

Co mě zaráźí je, že tvrdí, že jim na to dala SONS palec, no budu se po
tom pídit, ale dost silně o tom pochybuju.

Je zde ale náhodou někdo kdo Newton dictate používá? A v jaké verzi? A s
jakým odečítačem/programem pro zvětšování? Jaké máte postřehy z praxe,
prosím?

Díky, M