[Fanda] Zmena zvukoveho oznameni pro ukonceni stahovani v IE

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Listopad 16 18:39:04 CET 2016

No, ono je to zložité. Totiž ten zvuk sa dá nastaviť u mňa vo windows 10
normálne v zvukových schémach. Mal by byť v časti prieskumník, tam je
napr aj skončenie navigácie. Ale internet explorer v skutočnosti používa
zvuk hviezdička. Ak tento zmeníte, tak sa potom zmenia aj iné, ktoré
používajú ten istý zvuk. Toto sa týka aj doplnku navigational sounds pre
firefox.

Dňa 16.11.2016 o 17:44 Josef Drabek napísal(a):