[Fanda] Ako vymazať profil Thunderbirdu?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Listopad 16 07:14:32 CET 2016

Ak chceš len prerobiť imap na pop3 tak stačí zmazať ten účet, teda
nástroje, nastavenie čtov. Vybrať účet, tam akcie s účtami a potvrdiť
zmazanie. ak chceš resetnúť thunderbird tak, aby kompletne zabudol
všetko, najrýchlejšie je to asi takto

0) zavri thunderbird

1) win+r: do okna spustiť napísať %appdata% a potvrdiť enterom

2) Nájsť priečinok thunderbird a delete

toto ale zahodí aj nastavenia, doplnky, skrátka pôjdeš úplne nanovo, ale
to si asi chcela, ak si teda skúšala preinštalovať aj mazať registre.

Dňa 15.11.2016 o 22:44 Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail napísal(a):