[Fanda] Ako vymazať profil Thunderbirdu?

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Středa Listopad 16 03:21:33 CET 2016

zdravim, pokud chceš odmazat jen jeden účet celý profil bych nemazal, na
to stačí přez akce účtu dát odebrat účet nebo tak nějak to tam je, jináč
profil jako takový budeš mít v data aplikacích, nikoli v programu files,
ten si nesmazala a proto i po odinstalaci si účet tb pamatuje.

Petr Vondrášek