[Fanda] Ako vymaza» profil Thunderbirdu?

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Úterý Listopad 15 22:44:11 CET 2016

Ahojte,

mám taký záhadný problém. Teda aspoň pre mňa záhadný. Inątalovala som
Thunderbird a nechtiac som ho nastavila na protokol imap a nie pop3 ako som
keby aj - celkovo ho chcem zmaza». Nech robím čo robím, ono to nejde.
Snaľila som sa vyhodi» profil, ale nezabralo, tak som odinątalovala
program, vyčistila registre, vyhodila priečinok v programoch file... A ono
si to stále po inątalácii zapamätá pôvodný stav profilu. Viete mi pomôc»
ako sa toho pôvodného profilu zbavi»? Vďaka!

Zuzana

Daląí informace o konferenci Fanda