[Fanda] ako prinutit foobar prehrat wavko, ktore je vlastne mp3?

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Úterý Listopad 15 21:23:25 CET 2016

Ahoj,
Sú to naozaj klasické surové MP3, alebo sú to nejaké wav, kde sa na
konverziu používa ACM MP3 kodek a výsledkom je teda niečo ako MP3 v nejakom
microfťáckom kontainery?

Neskúšal si priamo vo VLC informácie o médiu, aby si zistil podrobnejšie čo
je to za súbor?
Nemám zatiaľ riešenie, možno ale nejaký directshow plugin do foobaru by sa
dal na to použiť ak je stále aktualizovaný.

Dňa 14. novembra 2016 1:12:38 odpoludnia používateľ Ondrej Rosik
<ondrej.rosik na gmail.com> napísal: