[Fanda] Slucovani souboru - prikazova radka

Úterý Listopad 15 11:58:37 CET 2016

Dobré odpoledne Tapine,

chápu prosím správně, že výsledkem má být jeden velký soubor, který
bude obsahovat stopa 1 jingle stopa 2 jingle stopa 3 jingle atd.?
Počet stop je předem daný, nebo se mají postupně brát soubory z nějaké
složky na disku, dokud zde jsou?

Pokud by byl počet stop pevně daný, pak by měl stačit poměrně
jednoduchý dávkový soubor

@ECHO OFF
COPY /B 01.MP3 + JINGLE.MP3 SPOJENE.MP3
FOR %%K IN (02 03) DO COPY /B SPOJENE.MP3 + %%K.MP3 + JINGLE.MP3 SPOJENE.MP3

Podmínkou patrně bude, aby vstupní soubor neobsahovaly ID3 tagy, čehož
však lze jednoduše dosáhnout nástrojem na odstranění tagů...

Hezký den.

Michal Jungmann