[Fanda] Slucovani souboru - prikazova radka

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Listopad 15 11:29:21 CET 2016

obávam sa, že toto také jednoduché nebude, lebo tie mp3 majú aj
hlavičky, id3 tagy a čo ja viem čo ešte, takže kým hľadáš riešenie, už
by si to mal z časti hotové v tom mp3 dyrect cut.

Dňa 15.11.2016 o 3:41 Vítek napísal(a):