[Fanda] Slucovani souboru - prikazova radka

Vítek tapinek na gmail.com
Úterý Listopad 15 03:41:29 CET 2016

Zdravím,

Prosím vás, dokázal byste mě někdo poradit se sloučením specifických
souborů? Googlil jsem na to nespočet různých rad i v angličtině
join/merge/concatenate files atd., ale nedokázal jsem si poradit.
Klasicky copy /b *.mp3 novysoubor.mp3 znám, ale já potřebuji ke každému
souboru nakonec přidat jeden zvuk.

Představte si třeba 12 písniček, a na konec každé z těch 12 stop potřebuji
přidat jeden specifický zvuk řekněme jingle.mp3. Jak toho docílím?

Prostě potřebuji jeden stejný soubor vždy přidat na konec každé z 12 stop.
Kdesi jsem našel
copy /b 01.mp3 +jingle.mp3 01novysoubor.mp3
ale to mě nefunguje. Nevím jak předhodit Windows, aby akceptovaly, že