[Fanda] skype - chce sa mi plakať

Pondělí Listopad 14 21:31:49 CET 2016

Prečo nie? Ak sa skype kvalitne prenáša, čo doteraz bolo, tak je to ako
by som stál pri tom človeku a iba ho navigoval, čo má stlačiť. Ak by som
mu do toho babral a v kuse mu stláčal klávesy ja, tak ho nemusím ani
učiť. Samozrejme som Jaws tandem niekoľko krát aj v tomto prípade použil
pri konfiguráciách. Inak u vás v  čechách, kde má 90 percent ľudí
hlasový výstup Hlas je to riešenie rýchle a ideálne, ale tu dakto má
Lauru, dakto starý WinTalker, dakto nový WinTalker a svoj názor na Jaws
ako taký si nechám radšej pre seba, byť to tak na mne, tak pekne
NvdaRemote, ale Josef ma asi už nakopol na správne riešenie, dám si
staršiu verziu skype a bude.