[Fanda] skype - chce sa mi plakať

Michal Jelínek babyhirsch na centrum.cz
Pondělí Listopad 14 21:21:59 CET 2016

Dobrý den,

Není to řešení problému skype, ale Vašeho problému obecně: co tak používat
JAWS Tandem? Neumím si představit, že bych někoho učil jen odposloucháváním
ze Skype.

Menu JAWS / Nástroje / JAWS Tandem.

Michal Jelínek

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Peter Nedorost
Odesláno: 14. listopadu 2016 18:01
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: [Fanda] skype - chce sa mi plakať

Ahojte,
tak celé mesiace som vyučoval jedného temer 70 ročného pána a dnes dačo
potreboval a Skype, to je 0 bodov, ako náhle niečo začal hovoriť jeho Jaws,
prenos sa úplne prerušil, predsa to nemôže v takejto podobe skončiť,
nechcelo by sa niekomu napísať popis problému v angličtine a že by sme to
kdesi poslali, hoc paradoxne má skype pobočku v cz? Možno že to nemysleli
zle a bežní užívatelia, že babka kecá s vnúčikom z austrálie to uvítajú, ale
takto to proste naozaj nejde používať, keby tam len bola možnosť filter
zapnúť / filter vypnúť. Som znechutený a idem si napustiť vaňu.
P.