[Fanda] skype - chce sa mi plakať

Pondělí Listopad 14 18:00:53 CET 2016

Ahojte,
tak celé mesiace som vyučoval jedného temer 70 ročného pána a dnes dačo
potreboval a Skype, to je 0 bodov, ako náhle niečo začal hovoriť jeho
Jaws, prenos sa úplne prerušil, predsa to nemôže v takejto podobe
skončiť, nechcelo by sa niekomu napísať popis problému v angličtine a že
by sme to kdesi poslali, hoc paradoxne má skype pobočku v cz? Možno že
to nemysleli zle a bežní užívatelia, že babka kecá s vnúčikom z
austrálie to uvítajú, ale takto to proste naozaj nejde používať, keby
tam len bola možnosť filter zapnúť / filter vypnúť. Som znechutený a
idem si napustiť vaňu.
P.