[Fanda] Odepřen přístup k souborům

Zdeněk Kaiser zdenek.kaiser na email.cz
Pondělí Listopad 14 13:10:31 CET 2016

    Zdravím Luboši, nemáš náhodou ve win 10 tu ikonu pro bespečné odebrání
ext disku na systémové liště? pokud ano, tak bych jej zkusil odebírat přez
systémovou lištu, Zdeněk.

-----Původní zpráva-----
From: Lubos Pintes
Sent: Monday, November 14, 2016 12:41 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Odepřen přístup k souborům

Tu by ma zaujímala jedna vec: Mám ext. disk Verbatim, napájaný s USB. Po
pripojení disku sa ale v kontext. menu nenachádza položka "vysunúť", nie
je ext. HDD to isté ako USB flashka?

Aktuálne odpájanie riešim tak, že počkám kým prestane "vrčať" a odpojím
ho potom. On má nejaký úsporný režim, alebo ho má Windows 10, neviem, že
skrátka po pár minútach prestane vrčať. Samozrejme sa snažím pozatvárať
všetko čo by disk mohlo používať ako okná prieskumníka a pod.
Zmieňujem sa o tom v súvislosti s možnosťou bezpečného odobrania proste
ten disk v kontext menu tú položku nemá, flashky ju majú.
Dňa 14. 11. 2016 o 9:07 svope napísal(a):