[Fanda] Odepřen přístup k souborům

svope svope na volny.cz
Pondělí Listopad 14 13:07:58 CET 2016

Bezpečně odebrat by se mělo objevit vedle hodin  v liště Uživatelem cosi,
nemůžu si na to zvyknout a stále to nazývám Tray lišta. V XPéčkách  otevřelo
dialogový okno,kde se vybralo zařízení (pokud jich bylo připojeno víc), pak
se  přešlo na tlačítko Ukončit, otevřel se další dialog, kde se zařízení
potvrdilo kliknutím na OK a pak vyskočila hláška, Nyní můžete zařízení
odpojit.
Tady se po kliknutí rozbalí kontextový menu a tam se vybere vysunout např
Patriot ..

Petr Svoboda

----- Original Message -----
From: "Lubos Pintes" <lubos.pintes na gmail.com>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Monday, November 14, 2016 12:41 PM
Subject: Re: [Fanda] Odepřen přístup k souborům

Tu by ma zaujímala jedna vec: Mám ext. disk Verbatim, napájaný s USB. Po
pripojení disku sa ale v kontext. menu nenachádza položka "vysunúť", nie
je ext. HDD to isté ako USB flashka?

Aktuálne odpájanie riešim tak, že počkám kým prestane "vrčať" a odpojím
ho potom. On má nejaký úsporný režim, alebo ho má Windows 10, neviem, že
skrátka po pár minútach prestane vrčať. Samozrejme sa snažím pozatvárať
všetko čo by disk mohlo používať ako okná prieskumníka a pod.
Zmieňujem sa o tom v súvislosti s možnosťou bezpečného odobrania proste
ten disk v kontext menu tú položku nemá, flashky ju majú.
Dňa 14. 11. 2016 o 9:07 svope napísal(a):