[Fanda] Odepřen přístup k souborům

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pondělí Listopad 14 12:41:30 CET 2016

Tu by ma zaujímala jedna vec: Mám ext. disk Verbatim, napájaný s USB. Po
pripojení disku sa ale v kontext. menu nenachádza položka "vysunúť", nie
je ext. HDD to isté ako USB flashka?

Aktuálne odpájanie riešim tak, že počkám kým prestane "vrčať" a odpojím
ho potom. On má nejaký úsporný režim, alebo ho má Windows 10, neviem, že
skrátka po pár minútach prestane vrčať. Samozrejme sa snažím pozatvárať
všetko čo by disk mohlo používať ako okná prieskumníka a pod.
Zmieňujem sa o tom v súvislosti s možnosťou bezpečného odobrania proste
ten disk v kontext menu tú položku nemá, flashky ju majú.
Dňa 14. 11. 2016 o 9:07 svope napísal(a):