[Fanda] Jeste dotaz k heslum v Mozille

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Neděle Listopad 13 09:03:47 CET 2016

Pozdravujem,

"po přihlášení na některý ze serverů, které to vyžadují, se mi neukáže
ani onen dialog pro uložení nového jména a hesla. V možnostech jsem
hledal, kde se to dá obnovit do původního nastavení, ale nic jsem tam
nenašel. Můžete mi poradit, jak se to dá přenastavit tak, aby se mi
původně uložená hesla a jména opět ukázala, nebo alespoň, aby se ukázal
dialog " - ten dialóg je pod nástroje/možnosti/karta bezpečnosť - odtiaľ
dotabovať na začiarkávatko pamätať si prihlasovacie údaje k stránkam

Dňa 12. 11. 2016 o 23:44 Milan Souček napísal(a):