[Fanda] Jeste dotaz k heslum v Mozille

svope svope na volny.cz
Neděle Listopad 13 00:54:08 CET 2016

Zdravím,

používáte Sinc? Pomocí této funkce se vše uloží na serveru Mozily a je tak
možno přenášet nastavení, záložky a hesla do jinýho počítače.
Někdy se mě stává, že se mě přihlašovací údaje nezobrazí, vyberu s napsáním
prvního písmenka z našeptávače přihlašovací jméno, TABem přejdu na heslo a
políčko je prázdný, potom se vrátím  na jméno a znovu přejdu do hesla a už
se tam zobrazí hvězdičky.
Pokud na stránce bylo zapamatovaný přihlášení, tak se možnost Uložit zobrazí
při zadání jinýho hesla.

S pozdravem

Petr
Svoboda
----- Original Message -----
From: "Milan Souček" <milan.soucek na volny.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Saturday, November 12, 2016 11:44 PM
Subject: [Fanda] Jeste dotaz k heslum v Mozille

Milí fandové, nejprve děkuju těm, jenž mi poradili se zvukem při stahování v
Mozille,  už mi to funguje. Mám ale k Mozille ještě jeden dotaz. Po nějaké
aktualizaci se mi vypařila všechna dříve uložená jména a hesla v Mozille a
po přihlášení na některý ze serverů, které to vyžadují, se mi neukáže ani
onen dialog pro uložení nového jména a hesla. V možnostech jsem hledal, kde
se to dá obnovit do původního nastavení, ale nic jsem tam nenašel. Můžete mi
poradit, jak se to dá přenastavit tak, aby se mi původně uložená hesla a
jména opět ukázala, nebo alespoň, aby se ukázal dialog pro uložení? Srdečně
děkuje Milan Souček.