[Fanda] Jeste dotaz k heslum v Mozille

Milan Souček milan.soucek na volny.cz
Sobota Listopad 12 23:44:22 CET 2016

Milí fandové, nejprve děkuju těm, jenž mi poradili se zvukem při stahování v Mozille,  už mi to funguje. Mám ale k Mozille ještě jeden dotaz. Po nějaké aktualizaci se mi vypařila všechna dříve uložená jména a hesla v Mozille a po přihlášení na některý ze serverů, které to vyžadují, se mi neukáže ani onen dialog pro uložení nového jména a hesla. V možnostech jsem hledal, kde se to dá obnovit do původního nastavení, ale nic jsem tam nenašel. Můžete mi poradit, jak se to dá přenastavit tak, aby se mi původně uložená hesla a jména opět ukázala, nebo alespoň, aby se ukázal dialog pro uložení? Srdečně         děkuje Milan Souček.