[Fanda] nemožnost načtení dat z externího disku

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Sobota Listopad 12 07:37:57 CET 2016

Ahoj.

Zapoměl jsem napsat, že disk je napájený ze sítě.

Hlučný nebyl ale je fakt, že když se snažil načíst ozýval se takový
tichý zvuk jakoby se cyklicky snažil dostat na určité místo a nešlo mu to.

Ten zvuk byl slyšet hodně potichu.

Zd