[Fanda] Aktualizace WIN7 64 b

Josef Drabek drabek.jos na braillnet.cz
Pátek Listopad 11 21:49:04 CET 2016

Ahoj Miško,
aktualizace jsem už vyřešil na základě níže uvedené rady jsem zvolil první
způsob a po odbavení dávkového souboru, který autor rady vytvořil se mi
postupně nainstalovaly.
Ale instalují se postupně, bude třeba dost restartů.
Teď už i nové nabíhají bez sebemenšího problému.

Pepa

První rada, která se osvědčila - jdi na stránku:

http://blog.ijacek007.cz/Navody/jak-opravit-aktualizace-windows-v-systemu-windows-7

Na konci je odkaz na dávkový soubor a je tam i návod.
Pokud si neporadíš existuje ještě jedna cesta a to OFFline aktualizace.
Stáhne se tento soubor

http://download.wsusoffline.net/wsusoffline108.zip

a následně se rozbalí někam na disk, třeba C:\Update. Poté se spustí
UpdateGenerator.exe soubor a zaškrtne se aktualizace na WIN7 (64b) (1
položka v druhém sloupci na první kartě). Po stisku Start se stáhnou
aktualizace. Následně se musí spustit UpdateInstaller.exe z adresáře client.
Zaškrtne se Automatic reboot and recall a spustí se start. No a pak se jen
čeká.
Ta první možnost by měla opravit aktualizace a měly by se začít stahovat, ta
druhá možnost je natáhne sama a doinstaluje poslední.