[Fanda] nemožnost načtení dat z externího disku

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Pátek Listopad 11 20:54:42 CET 2016

Zdravím.

Takovou řekněme dost začátečnickou věc bych udělal ale nelze.

Psal jsem, že se disk nechce načíst, takže veškeré volby jsou nedostupné.

Problém je složitější už to má v rukách člověk, který se na to o víkendu
mrkne.

Zdenek