[Fanda] nemožnost načtení dat z externího disku

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Pátek Listopad 11 20:51:39 CET 2016

Dobrý večer.

Mail jsem pětkrát neposlal a pokud ano tak ne úmyslně.

Vzhledem k tomu, že jsem chtěl dostat odpověď na svůj dotaz a mám dva
účty snažil jsem se maily poslat z obou svých účtů, ale dostal jsem na
svůj mail odpověď s hláškou, že mail čeká na schválení.

Tak proto tato situace.

Omlouvám se tímto za ni.

Děkuji.

Zdenek