[Fanda] Balabolka a hlasitost

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Pátek Listopad 11 20:11:16 CET 2016

Děkuji mockrát.

Hmm. V tom případě asi nezbývá než se vydat dříve zmíněnou složitou
cestou 1 a najít někoho, kdo má doma uloženou starší verzi programu,
ve které ještě možnost nastavení hlasitosti pro SAPI4 byla přítomná.
Nevadí, Nechám to tak.

Třetí možnost pak je snížit hlasitost přehrávání na diktafonu. :-)
Na diktafonu víc hlasitost snížit nejde, než to mám.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová

> [...]

cestou 1 a najít někoho, kdo má doma uloženou starší verzi programu,
ve které ještě možnost nastavení hlasitosti pro SAPI4 byla přítomná.
Na webu zřejmě bohužel starší verze nikde k dispozici není, hledal
jsem docela dlouho...

Třetí možnost pak je snížit hlasitost přehrávání na diktafonu. :-)

Hezký den.

Michal Jungmann