[Fanda] Balabolka a hlasitost

Pátek Listopad 11 19:07:54 CET 2016

> Tag, který Balabolka přečte, zafunguje při čtení po stisku f5. Když si
> knížku převedu do mp3, tak tam křičí stejně,

Hmm. V tom případě asi nezbývá než se vydat dříve zmíněnou složitou
cestou 1 a najít někoho, kdo má doma uloženou starší verzi programu,
ve které ještě možnost nastavení hlasitosti pro SAPI4 byla přítomná.
Na webu zřejmě bohužel starší verze nikde k dispozici není, hledal
jsem docela dlouho...

Třetí možnost pak je snížit hlasitost přehrávání na diktafonu. :-)

Hezký den.

Michal Jungmann