[Fanda] problem s jawsem po probuzeni pc

Pátek Listopad 11 13:13:49 CET 2016

Dobré odpoledne Petře,

zkusil bych -- pokud jste to ještě neudělal -- nainstalovat nejnovější
vydání JAWSu 17 (CS08, viz nedávné oznámení v konferenci), třeba se po
nové instalaci autorizace sama uklidní a přestane chybu vyhazovat.
Pokud problém přetrvá, bude patrně potřeba se podívat přímo na Váš
počítač -- s uvedenou chybou jsme se zatím nikde jinde nesetkali,
takže žádné instantní řešení v rukávu nemáme.

Hezký víkend.

Michal Jungmann
GALOP, s.r.o.