[Fanda] Balabolka a hlasitost

Pátek Listopad 11 12:46:24 CET 2016

Dobré odpoledne Petro,

zkoušel jsem u sebe s nejnovější verzí Balabolky a potvrzuji, že pro
SAPI4 není posuvník pro nastavení hlasitosti v uživatelském rozhraní
přítomen (a tudíž také nefunguje nastavení hlasitosti klávesovými
zkratkami Ctrl+Alt+Page Up/Down). Řešení je tedy myslím možné dvojí:

1. Zkusit složitě hledat a instalovat nějakou starší verzi Balabolky,
ve které ještě posuvník pro hlasitost byl i pro SAPI4 k dispozici a
zkratka fungovala -- pokud ovšem absence posuvníku nesouvisí se
64bitovým systémem, pak by toto byla slepá cesta -- nebo

2. Do okna Balabolky před čtený text vždy vepsat (či zkopírovat) tag
\vol=20000\ (obrácené lomítko vé ol el rovná se číslo obrácené
lomítko), kterým se hlasitost nastaví. Číslo určuje požadovanou
hlasitost v rozmezí 0 až 65355 -- vhodnou hodnotu si tedy musíte
nastavit sama "uchometricky" metodou pokus omyl. POZOR! Pokud zadáte
příliš nízkou hodnotu -- řekněme pod 1000 -- nebude hlasový výstup
prakticky slyšet!

Hezký den.

Michal Jungmann