[Fanda] nemožnost načtení dat z externího disku

Olga Vyskočilová chrumpump na volny.cz
Pátek Listopad 11 12:03:09 CET 2016

Zdravím na Fandovi, mail pana Drahoňovského mi dnes dorazil pětkrát, co se děje?
Olga VYskočilová

> Od: Zdeněk Drahoňovský <drahonovskyz na volny.cz>
> Komu: <"fanda @elsa.cvut.cz>"@gm-as3.cent>
> Datum: 05.11.2016 17:15
> Předmět: [Fanda] nemožnost načtení dat z extern

 Dobrý podvečer všem.
 Dneska ráno jsem zjistil že externí disk nechce zobrazovat data.
 Při kliknutí na jmenovku v tomto počítači se disk nehlásí svou původní
 jmenovkou ale jenom písmenkem disk a jeho písmenko a pak se začne jakoby
 načítat ale nedoběhne to do konce.
 Lze nějak opravit strukturu disku něco zkontrolovat  a pokusit se o
 záchranu dat v domácích podmínkách?
 Zkusil jsem měnit porty usb návrat bodu obnovení a taky alt enter na tom
 písmenku disku ale to je nedostupné takže nejde opravit disk v klasickém
 průzkumníkovi.
 Jde o 4 tb disk a windows 10 64.
 Děkuji za jakékoli typy rád bych se mýlil ale zdá se že disk je po smrti
 co mě samozřejmě netěší.
 Děkuji za jakoukoli reakci..
 Zdenek