[Fanda] špičkové notebooky za podpriemerné ceny

Pátek Listopad 11 10:44:26 CET 2016

Ahojte hlavne slováci,
chcel by som do vašej pozornosti dať stránku:
www.refurbished.sk
kde sa zaoberajú predajom profi notebookov a počítačov, ktoré sa chvíľu
používali v bankách a v podobných inštitúciách, všetky kúsky sú
testované a človek dostane normálnu záruku, oceňované sú podľa
viditeľnosti používania a výdrže batérii, ale za 300 aj niečo eur som si
kúpil podľa mňa špičkový 12 palcový Elitebook ešte solídna hliníková
konštrukcia, vymeniteľná batéria, i7 procesor, win7 professional, myslím
že také kúsky sa už dnes ani nevyrábajú, len samé tenké placky.
P.