[Fanda] Balabolka a hlasitost

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Čtvrtek Listopad 10 08:58:07 CET 2016

Dobrý den.

Mám windows 7 64 bit, Jaws 13 a Balabolku 20.05.
Když si chci převádět knížky    Balabolkou, nejde mi ovládat hlasitost. Mám
ji na nejvíc a chtěla bych si ji snížit.
Ano, je na to klávesová zkratka alt kontrol šipka dolů a nahoru. To mi ale
nereaguje. Když jdu na systémové liště do reproduktorů a směšovači
hlasitosti, tak tam mohu ovládat Jaws, to ale nemá vliv na mluvení po stisku
f5.

Dalo by se s tím něco udělat, aby to fungovalo? Zkratka na změnu rychlosti
funguje.
Nejraději si převádím knížky do Mojži. U Sapi 4 bohužel není svislý posuvník
na hlasitost, ten je u Sapi 5.
Když jsem měla Windows 7 32 bit, tak tam mi to fungovalo.

Za případnou radu předem děkuji.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová