[Fanda] Skype a zvuky.

Martina Ribarová ribarova na quick.cz
Úterý Listopad 8 09:51:05 CET 2016

Dobré dopoledne přeji,

já vím, že se to zde asi před časem probíralo a moc se omlouvám, že tedy o tom píši znovu. Mám však následující problém.

Mám Windows 10 64 byt, používám hlasový odečítač NVDA, ale to s mým problémem zcela určitě nesouvisí. Nainstalovala se mi nějaká zřejmě nejnovější verze Skype, asice: 7.29.64.102. Snad jsem to napsala správně.

No a od jisté doby se mi děje, že při hovoru mi nejen Skype stiší veškeré zvuky, jako hlasový odečítač, zvuky Windows, Tapin rádio když poslouchám či jiné zvuky. Navíc když se ale při hovoru ozve jakýkoli mnou jmenovaný zvuk, třeba i oznamování času v Organiseru, hned přestane být slyšet můj hlas, ale to je i to samé na druhé straně a vyplní jej ticho. Takže když já s někým mluvím a jemu či mně se ozve nějaký zvuk v počítači, okamžitě to přeruší náš hlas a jenom to v reprácích šumí.

Dřív jsem i byla zvyklá, že potřebovala-li jsem nějak pomoci či poradit s počítačem, naváděli mne lidi po Skype tím, že poslouchali můj hlasový odečítač, co říká. Nyní to však není možné.

Vím asi by pomohla přeinstalace na starší verzi Skype, ale nevím, na jak dlouho by to bylo, protože by se stejně zase vnutila ta nová verze. Needalo by se tedy někde nastavit v nastavení Skype a zřejmě zvuky a zvuková zařízení, aby tohle se nedělo?

Prosím případně o návod, co a jak kde nastavit. Předem mockrát děkuji a přeji krásné, i když mrazivé úterý. Martina Ribárová.