[Fanda] Dlouhe spousteni Nvda po startu systemu s Wintalkervoicem

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pondělí Listopad 7 10:09:59 CET 2016

Ahoj fandové. Když se mi po startu systému spouští Nvda, tak s hlasy
Wintalkervoice to trvá dost dlouho než ho můžu začít používat. Po úvodní
znělce Windows se ozve znělka pro spuštění Nvda a pak asi skoro minutu trvá
než začne mluvit. Když mám nastavený Espeak, tak Nvda nastartuje hned.
Nevíte, co může způsobovat takovou dlouhou prodlevu spouštění? Když mám v
Nvda nastavený některý hlas od Wintalkervoice a Nvda ukončím a zase znovu
spustím, tak začne mluvit hned. Mám Windows 7 64bit, takže používám
nejnovější verzi 2.1, nižší v tomto systému nefungují. Zdraví Michal.