[Fanda] nemožnost npřístupu k datům z externího disku

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na gmail.com
Sobota Listopad 5 17:02:54 CET 2016

Dobrý podvečer všem.
Dneska ráno jsem zjistil že externí disk nechce zobrazovat data.
Při kliknutí na jmenovku v tomto počítači se disk nehlásí svou původní
jmenovkou ale jenom písmenkem disk a jeho písmenko a pak se začne jakoby
načítat ale nedoběhne to do konce.
Lze nějak opravit strukturu disku něco zkontrolovat  a pokusit se o
záchranu dat v domácích podmínkách?
Zkusil jsem měnit porty usb návrat bodu obnovení a taky alt enter na tom
písmenku disku ale to je nedostupné takže nejde opravit disk v klasickém
průzkumníkovi.
Jde o 4 tb disk a windows 10 64.
Děkuji za jakékoli typy rád bych se mýlil ale zdá se že disk je po smrti
co mě samozřejmě netěší.
Děkuji za jakoukoli reakci..
Zdenek