[Fanda] Nelze načíst externí disk

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na gmail.com
Sobota Listopad 5 16:53:49 CET 2016

Dobrý podvečer všem.

Dneska ráno jsem zjistil že externí disk nechce zobrazovat data.

Při kliknutí na jmenovku v tomto počítači se disk nehlásí svou původní
jmenovkou ale jenom písmenkem disk a jeho písmenko a pak se začne jakoby
načítat ale nedoběhne to do konce.

Lze nějak opravit strukturu disku něco zkontrolovat  a pokusit se o
záchranu dat v domácích podmínkách?

Zkusil jsem měnit porty usb návrat bodu obnovení a taky alt enter na tom
písmenku disku ale to je nedostupné takže nejde opravit disk v klasickém
průzkumníkovi.

Jde o 4 tb disk a windows 10 64.

Děkuji za jakékoli typy rád bych se mýlil ale zdá se že disk je po smrti
co mě samozřejmě netěší.

Děkuji za jakoukoli reakci..

Zdenek