[Fanda] zvláštnosť pri skype hovore

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Listopad 6 13:04:20 CET 2016

to je zaujímavá vec, lebo ja viem, že kedysi určite bral z oboch. Totiž
na mojom notebooku sú také zvláštne mikrofóny, že ak sa zmixujú dokopy
tak zvuk znie veľmi divne. A práve som potreboval, aby to bral len z
jedného a nevedel som prísť na to, ako to spraviť. A pohrať sa s
vyvážením mi nenapadlo. Zjavne v ms zistili, že podobný problém má
viacero ľudí a vyriešili to. Podobne pracuje už aj messenger od
facebooku. V zásade ti na prenos reči stačí len jeden kanál, a mnohé
mikrofóny posielajú zvuk len na jednu stranu, pravda, ak sú mono. ale ak
takýto mikrofón zapojíš do linkového vstupu, máš v ľavom kanáli zvuk, v
pravom ticho a vtedy je to už problém.

Dňa 06.11.2016 o 11:50 František Ollé napísal(a):